luni, 8 noiembrie 2010

Balsam de buze Ives Rocher


 Intr-o zi cu buze crapate am dat iama in cel mai apropiat mall unde stiam ca gasesc produse Ives Rocher, spunandu-mi ca trebuie neaparat sa aiba ei ceva bun pentru mine... Acum, dupa vreo luna, nu stiu unde sa-l mai pun, pentru ca mereu imi vine sa-l arunc.
Nu imi place! Nu imi place faptul ca trebuie sa bag degetul in el daca nu sunt acasa, nu imi place faptul ca se usuca foarte repede, lasand niste urme urate pe buze, ca un luciu de buze ieftin cumparat de la metrou, nu imi place mirosul prea dulce si prea tare. De hidratat nici nu mai aduc vorba, pentru ca pentru tipul meu de piele nu face nimic.
As vrea sa-mi placa totusi ceva in ceea ce priveste acest produs. Poate culoarea...recipientul...sincer, nu gasesc altceva.

A folosit cineva acest produs si l-a recumparat?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu